Sted:  Åse                                                                Pris medlem: kr 1700,-
Instruktør: Gunn Skauge         Pris ikke medlem: kr. 2200,-

Bronsemerkekurs Lp med bronsemerke prøve som avslutning.

Hva innebærer dette?

Dette er kurset for de som er nysgjerrig på konkurranseformen LP. Det er ingen krav til å gå konkurranser etterpå, men dette kurset er starten på hvordan det må trenes hvis en er interessert i konkurranse lydighet.

Kurset underviser i de øvelsene som er med i bronsemerkeprøven.

Kurset vil kreve en del egentrening mellom kursdagene.

De øvelsene er:

Tilgjengelighet, lineføring, dekk fra holdt, innkalling fra sitt, hopp over hinder, enkelt dekk 1 minutt, helhetsinntrykk. Prøven blir av holdt med en og en hund.

Høres dette gøy ut? Meld deg på da vel.

Sånn ser skjemaet til prøven ut

Tidspunkt 19 februar kl 18-20 inndørs i hall, deretter 26 februar kl. 18-20 i hall. 9 mars og 16 mars utendørs fra kl. 11-13. 23 Mars Bronsemerkeprøve utendørs kl. 11.

Bindende påmelding. Når det mottas bekreftelse på plass må kurset betales innen kort tid. Betalingsfrist vil stå i mail . Oppstart med forbehold om nok påmeldte på kurset.

Påmelding: