OBS: Da er kurset fullt pr 11/7-23.

Sted: Åse                                                                Pris medlem: kr 1900,-
Instruktør: Lisbeth Ryland og Audun Kvamme                                 Pris ikke medlem: kr. 2400,-

Ag kurs for nybegynnere er et kurs for å lære hunden apparatene som vi bruker i agility samtidig får eierne innføring i viktigheten av sikkerheten i sporten. De aller fleste hunder synes dette er veldig gøy og selvtillitten øker etterhvert som de behersker apparatene.

Vi ønsker velkommen til kurs med våre mest erfarne instruktører som begge konkurrerer i klasse 3, eller har gjort det tidligere. De kan også skilte med deltagelse i NM flere ganger

Små hunder må være 9 måneder og store 1 år for å få være med på kurset.

Fredag blir det teori uten hund fra kl 18-20. Kurset blir på utebanen, varer fra kl. 10.00- 14.30 begge dager.

Max 10 stk

Bindende påmelding. Når det mottas bekreftelse på plass må kurset betales innen kort tid. Betalingsfrist vil stå i mail . Oppstart med forbehold om nok påmeldte på kurset.