Sted:  Åse                                                                Pris medlem: kr 1500-
Instruktør:  Anne Lise Soleide         Pris ikke medlem: kr. 2000,-

Oppstart 6 februar, da blir det teori. Deretter 20/2, 5/3, 19/3-24.

Har du lyst å gjøre en aktivitet med hunden som er moro, krever lite utstyr, lite plass og som passer for alle raser er nesearbeid midt i blinken. Nesearbeid kan en gjøre både inne og ute og er også en flott aktivisering for travle og regnfulle dager.

Hunden bruker nesen hver dag. Den er en av hundens hovedsanser. En av de kjekkeste tingene vi kan gjøre sammen med hunden vår er derfor nesearbeid. Vi trenger ikke lære hunden å bruke nesen, men vi kan veilede den til å søke på det vi ønsker den skal finne.

Bli med på et kurs med moro for deg og hunden din hvor vi viser grunnteknikker på hvordan dette kan læres. Kurset vil gå over flere uker med tid til å trene mellom hver gang.

Ha med bånd som er minst 3 meter, favoritt leken, de beste godbitene og vann til hunden.

Max 4 plasser.

Bindende påmelding. Når det mottas bekreftelse på plass må kurset betales innen kort tid. Betalingsfrist vil stå i mail . Oppstart med forbehold om nok påmeldte på kurset.

Max 5 deltagere

Påmelding